Wypielęgnowane, zdrowe dłonie są nie tylko podstawą zdrowego samopoczucia, ale również ważnym elementem urody. Delikatna, jedwabiście gładka skóra oraz kształtne paznokcie dodają powabu i pewności siebie. Dlatego warto otoczyć je szczególną troską i profilaktycznie lub w zależności od potrzeb wykonać fachowy manicure lub podarować naszym dłoniom jeden z wielu innych zabiegów pielęgnacyjnych.
Każdą wadę lub defekt, który zauważysz zaraz po zrobieniu manicure klasycznego lub hybrydowego masz prawo zgłosić osobie wykonującej manicure. Reklamacje dotyczące malowania hybrydowego uwzględniamy w ciągu trzech dni od dnia wykonania zabiegu w następujących przypadkach:
- hybryda odchodzi od płytki
- hybryda pomarszczyła się lub odprysła
Realizacja reklamacji jest możliwa w najszybszym wolnym terminie wskazanym przez stylistkę, ale nie dłużej niż 48h od zgłoszenia. Nieodpłatna naprawa nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych z winy klientki. Po upływie tego czasu naprawa jest płatna.